donderdag 27 juni 2013

ton- sur-ton

Hallo allemaal,
deze keer heb ik een kaartje gemaakt in opdracht van mijn ouders. Een kaartje voor een oom en tante die 54 jaar getrouwd zijn en ook hun verjaardagen vieren op deze dag. Ze zijn al de 80 gepasseerd en combineren deze dagen altijd. Het is een kaartje geworden in bruin tinten, ik vind de combinatie erg mooi. Het houdt het ook lekker rustig. Ik heb malletjes gebruikt, designpapier, een bedel natuurlijk, een stempel en een lintje. Verder nog wat stickers om het wat persoonlijker te maken. Mijn moeder was er heel tevreden over.
Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden en lees de berichtjes natuurlijk weer graag.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van
www.cardsandscrap.nl waar ze een creatie in ton-sur-ton willen zien.
http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/  alles mag




3 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Diana, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,

    Wat leuk dat je met deze schitterende creatie meedoet aan de challenge van GeWE Hobby.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Scrap

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen