woensdag 26 juni 2013

Moeders mooiste van MEI





Hallo allemaal, hier ben ik weer met wat ik vind, mijn mooiste creatie van mei. Ik heb met deze creatie al aan verschillende challenges meegedaan en krijg leuke reacties. Mijn moeder was er ook erg blij mee met moederdag. Met deze wil ik meedoen aan http://all4you-wilma.blogspot.nl/p/moeders-mooiste-van-mei.html.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden, altijd leuk om te horen wat een ander er van vindt. Mijn moeder gebruikt de tissuebox iedere dag en kan zo iedere dag genieten van de foto's van hun 4 kinderen, die ik heb verwerkt in de creatie.
Het zijn veel foto's, maar ik wil graag alle kanten laten zien.
Lees weer graag jullie berichtjes, alvast bedankt !!!


1 opmerking:

  1. Hallo Diana,
    Wat LEUK dat je mee wil doen met "MOEDERS MOOISTE". Je hebt er een MOOIE creatie voor uitgezocht.
    Je hoeft verder niets te doen.....je naam en blog staan al op de juiste pagina vermeld.
    Door je berichtje kon ik ook op je blog komen en ben meteen volgster geworden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen