woensdag 12 juni 2013

kleurig kinderkaartje

Hallo allemaal. Hier ben ik weer met een nieuwe creatie. Na al die projecten nu weer eens "gewoon"een kaartje. Ik heb een kinderkaart gemaakt met verschillende kleurtjes.
Ik heb deisgnpapier, strookjes papier, mallen (stansjes), een 3d plaatje en een bedeltje gebruikt.
Ik wil met deze creatie meedoen met verschillende uitdagingen, waar ze verschillende dingen wilden zien die ik op deze manier heb gecombineerd.
ik wil meedoen aan de uitdaging van:
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/ waar ze strookjes willen zien.
http://decreatievezebra.blogspot.nl/ een kinderkaart.
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/ bingo, ik heb gekozen voor : stans - 3d - bedel
http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/ 3d en een mal
Ik denk dat ik aan alle voorwaarden voor deze uitdagingen voldoe en anders hoor ik het graag.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik vind hem zelf erg fleurig.
Allemaal weer bedankt voor het langskomen en ik wacht de berichtjes weer met spanning af.

13 opmerkingen:

  1. Hallo Diana, wat een schattige kaart heb je gemaakt, hier word ik vrolijk van, dank je wel voor het meedoen bij Nadia's challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje Diana, ik vind het een toppertje, wordt er gewoon vrolijk van.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuwww wat een vrolijke kaart! Dit vind elk kind leuk om te krijgen!

    Dankjewel voor het meedoen aan nadia's challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke en vrolijke kaart Diana.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en lekker vrolijk kinderkaartje
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geinig kaartje en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaart is het geworden. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een vrolijk kaartje diana

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kinderkaart! Leuk dat je meedoet bij Nadia's Challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een prachtige kinderkaart gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een vrolijke kinderkaart! Leuk
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen