donderdag 30 mei 2013

tissuebox met kinderfoto's

Hallo allemaal,

deze keer heb ik voor mezelf een tissuebox gemaakt met de foto's van onze kids als vintageplaatje.
Ik had er voor mijn moeder één gemaakt en vond het zo leuk om te doen, dat ik er voor mezelf ook één heb gemaakt. Ik heb dus foto's van onze 3 kids gebruikt. mallen  en stempels en natuurlijk weer wat hotfixsteentjes. Vanavond komen er een paar vriendinnen freubelen bij mij, dan kunnen ze deze gebruiken als voorbeeld. Dat werkt altijd makkelijker vind ik zelf. Ik ben benieuwd hoe die van hen er uit gaan zien. Die van mijn moeder was in bruintinten, ik heb deze keer grijs-wit gebruikt, dat vond ik mooi bij de kleur van de foto's passen. Wel een uitdaging want deze kleuren heb ik nog nooit gebruikt. Toch krijg ik leuke reacties.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en lees jullie reacties dan ook weer graag.

Met deze creatie wil ik meedoen met de challenge van www.wlvc.blogspot.nl
en aan de challenge van http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/ waar ze een creatie met vlinders willen zien.Die vlinders zitten er natuurlijk op, die gebruik ik eigenlijk heel vaak.


9 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt Diana, leuk dat je de foto's van je kinderen er voor gebruikt hebt.
    fijn dat je meedoet bij WLVC, veel succes!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er ook leuk uit, Diaan.
    Gezelligheid vanavond.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana,
    Wat een leuke tissuebox heb je gemaakt, mooi met de foto's en leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Diana, en wat leuk met fotoos van je eigen kinderen, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend gemaakt Diane, ik vind het helemaal super, zo leuk met die foto's, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend hoor en wat zal dat mooi staan zo met die tissues...een blikvanger. Dankjewel voor je deelname bij WLVC, lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind je tissue box echt schitterend en bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende tissuebox....echt helemaal wow....
    Bedankt voor het meedoen aan de Ge-We Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen