zaterdag 11 mei 2013

Voor moeder !!!

Hallo allemaal,

deze week heb ik een kadootje gemaakt voor mijn moeder voor moederdag. Ik zag de workshop op de site http://www.cardsandscrap.nl/ en dacht gelijk aan mijn moeder. Zij heeft glaucoom en moet daarom een aantal keren per dag haar ogen druppelen. Dan is een mooi versierde tissuedoos mooier dan zo'n saaie uit de winkel. Toen ik de schets zag voor de challenge van deze week met de optie moederdag wist ik dat dit hem ging worden. Ook voor de challenge van WLVC heeft het volgens mij alles in huis.Ik zag dat ik ook nog mee kan doen voor de challenge van http://mijn-stekje.blogspot.nl/
dus bij deze.


We zijn thuis met vier kinderen, dus dat kwam mooi uit. ik heb van ons alle vier een foto gekopieerd van vroeger en deze als "vintageplaatje"gebruikt op mijn box. Ik heb verder wat designpapier gebruikt uit een blokje van de action, hotfixsteentjes, kant, lint en wat mallen. Ook heb ik mijn laatst gekochte mal met stempel gebruikt met het hartje in de hanger. Ik heb voor de vier kanten 2 verschillende kleuren gebruikt, vandaar dat er bij 2 kanten een andere kleur rand op zit. Bovenop de tekst die voor zich spreekt.
Ik ben er zelf heel erg tevreden over en ga de doosjes van de dolce gusto dus maar bewaren voortaan. Wat je met afval al niet kunt doen zie je wel. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en vooral wat mijn moeder er van vindt morgen.
Met deze creatie wil ik dus graag meedoen  met de challenge van http://www.cardsandscrap.nl/
Ook wil ik deze mee laten doen bij  http://www.wlvc.blogspot.com/
Daar moet je creatie zijn voor iemand bijzonder, nou dat is mijn moeder zeker voor mij.
Ik kijk weer uit naar de reacties en lees deze weer graag.
Een fijne moederdag morgen en nog een fijn weekend.


10 opmerkingen:

  1. Ah wat heb je dit supermooi gemaakt voor je moeder Diana zo leuk met die foto's van alle kinderen erop, dit zal ze zeker heel erg mooi gaan vinden, hoe leuk is dat om een tissue te pakken en je kinderen te zien, echt supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,
    Wat heb je de tissuebox, mooi gepimpt, leuk met de foto's van vroeger en fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC...groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt hoor voor je moeder Diana, leuk dat je meedoet bij WLVC. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie box
    Leuk hoe je de sketch hebt verwerkt op je box.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Srap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is dit leuk Diana.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan, ziet er perfect uit.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk hoor, en bedankt voor het meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd jij bent de winnaar van de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk. Daar zal ook mijn moeder heel trots op zijn, ze was er zo blij mee. Bedankt !!!

      Verwijderen