maandag 8 april 2013

Mannenkaart

Hallo allemaal,
hier weer een creatie van mij. Het is een mannenkaart en daarmee wil ik meedoen met de nieuwe challenge van www.cardsandscrap.nl. Hier is de opdracht dus een mannenkaart met een schets.
Mannenkaarten vind ik altijd moeilijk om te maken, omdat ik ze altijd zo saai vind.
Deze keer vind ik wel de kleuren heel mooi samen, ben er wel tevreden over. Heeft wel heel wat zweetdruppeltjes gekost voor ik zover was. Heb Geer af en toe om raad gevraagd.
Ik heb een stempel gebruikt van een Morris mini, achtergrondpapier uit een nieuw designblokje van de action natuurlijk en het onderste papier is een restje van een scrapvel. Verder wat malletjes en tekststempels, hotfixsteentjes en een bedeltje van een autosleutel.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden en kijk dan ook weer uit naar jullie berichtjes.
Allemaal een fijne avond en hopelijk tot de volgende keer !!!

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend mannenkaartje heb je gemaakt Diana, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is je mannenkaart Diana, je hebt de schets ook prachtig verwerkt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat ziet er toch leuk uit?

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere mannencreatie!
    Bedankt voor je deelname aan Cards&Scrap Challengeblog.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Diana! Bedankt voor het mee doen aan de uitdaging van Cards & Scrap challengeblog.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen