zaterdag 10 augustus 2013

Boekkaart cupcake

Hallo allemaal,

het is al weer even geleden dat ik iets heb geplaatst. Toen ik de uitdaging van www.cardsandscrap.nl zag, dacht ik meteen aan de lekkere high tea die ik pas geleden met een vriendin heb gedaan.
Daar moet ik wat mee, dacht ik. Ik heb een boekkaart gemaakt volgens de schets van de uitdaging en deze aangevuld met de optie CUPCAKE.
Ik dacht daar ga ik een boekkaart mee maken, waarmee ik iemand kan verrassen met een waardebon voor een high tea. Lekker een doosje chocolaatjes er in als voorproefje.
Voor de boekkaart heb ik designpapier uit blokjes van de action en kruidvat gebruikt. Ook heb ik weer wat mallen gebruikt, stempels, hotfixsteentje, lint en een bedeltje. Verder een kant en klaar roosje uit een pakje van de action.



Ik vind hem zelf zeer geslaagd en ga eens bedenken wie ik ga verrassen met deze boekkaart.
Over een tijdje ga ik voor mezelf beginnen met kinderknutselfeestjes en creatieve workshops, dan komt deze boekkaart zeker een keertje voorbij. Dan kunnen de gasten misschien wel zo'n boekkaart maken, terwijl ze genieten van een lekkere high tea.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en lees de berichtjes ook weer graag.
Allemaal nog een prettig weekend en tot de volgende keer !!!

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit super gedaan Diana, ik vind het geweldig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk idee, Diana!! En je boekkaart is erg mooi geworden!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Súperleuk zeg zo'n boekkaart! Erg origineel:) Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige cupcake boekkaart !!
    Leuk hoe je de schets verwerkt hebt.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging deze week van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee, diaan.
    Mooie boekkaart.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend hoor en wat een leuk idee. Gaaf datje meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige cupcake kaart/box Diana. Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen