maandag 7 januari 2013

BALLONNEN

Hallo allemaal
hier een kaartje dat ik heb gemaakt voor de challenge van www.elkekaarteenfeestje.nl.
Daar is de opdracht een kaart te maken volgens een sketch en met de optie BALLONNEN.
Ik heb een kaart gemaakt met een klein doosje erop, waar je bijv. mercietjes in kunt doen. Ik vond dat wel toepasselijk bij een verjaardagskaart en dit heb ik er van gemaakt.
Ik heb de optie dus ook gebruikt, ik vond dat wel een heel leuk idee om te gebruiken.
Het designpapier is van de action, de stempelafdruk heb ik een keertje van iemand gekregen, de bloemetje en blaadjes van een pons van de Kruidvat en de mal van de ballon is van double do. Verder wat lint, een stempel en mijn geliefde hotfixsteentjes. Ik heb de stempel ingekleurd met kleurpotloden, dat is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid en zal het ook nooit worden vrees ik.


Ik moet nog even bedenken wie ik er mee ga verrassen en ga dus ook nog even nadenken wat ik er in ga doen. Ik vond het leuk om te maken, ben weer  benieuwd wat jullie er van vinden.


6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje, Diaan.
    Jammer voor Pieter dat hij net verjaard is.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitwerking van de schets, Diana. Leuk dat doosje erbij voor een kleine traktatie.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een gezellig kaartje gemaakt om mee te laten doen bij het EKEF blog.
    Bedankt!!

    Lieve groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Diana!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die super gelukt Diana, ik vind hem prachtig geworden, zo heerlijk vrolijk ook en wat grappig met dat doosje erop. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk hoor heel erg vrolijk leuke kleuren. Bedankt voor je bijdrage aan EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen