dinsdag 29 januari 2013

Kaart met een doily

hallo allemaal,
deze week een kaartje van mij voor de nieuwe uitdaging van www.elkekaarteenfeestje.nl
Ik had al zo vaak een kaartje gezien in helemaal wit, dat ik dacht dat ga ik ook eens uitproberen.
Deze week moet je een doily gebruiken, dus dat heb ik bij deze ook gedaan.
Ik heb hiervoor een mal gebruikt en de randjes van de doily beïnkt. Verder een vintageplaatje, dat vond ik wel goed passen met de kleuren en nog wat bloemen en takjes die ik ook allemaal heb beïnkt.
Daarna in een kleur die ik wel bij het plaatje vond passen, nog wat hotfixsteentjes en een stukje kant. Voor de achtergrond van de kaart heb ik een stukje perkamentpapier gebruikt en die door een embossingmal gehaald, dat ziet er heel leuk uit.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en lees de berichtjes dan ook weer graag.



7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal super geworden Diana, ziet er tiptop uit. Een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje, Diana, en wat een mooie doily heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan met al dat wit!

    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij EKEF!
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je mee doet met de uitdaging van EKEF. Een witte kaart kan soms heel stijlvol en mooi zijn. Ik vind hem absoluut geslaagd

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje is het geworden! Met een mooie doily! Leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en romantisch kaartje is het geworden! Bedankt dat je meedoet met onze uitdaging bij EKEF!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje wat je hebt gemaakt,
    leuk dat je meedoet.

    lieve gr Anja DT -EKEF

    BeantwoordenVerwijderen