zondag 13 januari 2013

Vintage boekkaart

Hallo allemaal,
gisteren heb ik met mijn zus, nichtje en tante een dagje gefreubeld bij mijn schoonzus.
Daar heb ik deze boekkaart gemaakt en ik ben er helemaal blij mee, deze stond al lang op mijn verlanglijstje. Mijn schoonzus had er al meer gemaakt en ik vind het toch makkelijker om er een te maken als ik het voorbeeld in het echt kan zien. Goede uitleg doet ook heel veel.
Ik wil met deze boekkaart meedoen met de challenge van www.elkekaarteenfeestje.nl waar je een deze week geen cute stamp mag gebruiken.
Ik heb karton, designpapier, lint. mallen, een vintageplaatje, wat stempelinkt om de randjes te be-inkten en hotfixsteentjes gebruikt.  Ik heb er nu even wat theezakjes in gedaan, maar als ik hem kado ga geven doe ik er nog wat bonbons bij. Je zou er ook goed een kadokaart in kunnen doen, de mogelijkheden zijn eindeloos. Ook kun je het formaat makkelijk aanpassen, das ook wel handig.
In de binnenkant zit een losse label waar je nog wat op kan schrijven.



Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden en lees de reacties dan ook weer graag. Allemaal bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schitterende boekkaart heb je gemaakt Diana, ik vind het een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vintage kaart!
    Gezellig dat je meedoet met Elke kaart een feestje!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie boekkaart heb je gemaakt Diana! Prachtig de vintagestijl! Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel mooi geworden, Diaan.
    En ik zie dat je er nog wat bloemen op gedaan hebt.
    Heel leuk! Was ook gezellig hè?

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi bijdrage is dit voor de challenge van EKEF.
    Super mooi uitgewerkt.

    Lieve groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig! Mooie, stijlvolle boekkaart. Leuk hè dat je er nog een aardigheidje in kan doen.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen