zondag 30 december 2012

GOUD

Hallo allemaal.
deze keer heb ik een kaart gemaakt voor mijn oom en tante die 50 jaar getrouwd zijn, als dat geen goud is. Ik heb een plaatje gebruikt van duiven, omdat ik dat wel bij deze gelegenheid vind passen en omdat zij heel veel duiven hebben. Ik heb verder achtergrondpapier gebruikt met gouden versiersels en goud en goudgeel papier. Met deze kaart wil ik meedoen met de uitdaging van www.elkekaarteenfeestje.nl
waar de opdracht GOUD OF ZILVER is, en proosten. Nou proosten, dat zullen we doen op het GOUDEN paar en goud heb ik dus gebruikt op mijn kaart.

Ik heb verder wat gouden stickers gebruikt en een stukje goudgeel lint. Verder heb ik een mal van een hart gebruikt en de kaart in deze vorm gevouwen.
Ik vind hem zelf erg mooi geworden en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik lees jullie berichtjes weer graag.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Diaan.
    Echt passend bij hen.

    Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een goed 2013.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Diana, hij is prachtig. Ik wil je een hele fijne jaarwisseling toewensen en op naar een super 2013.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een elegante en mooie kaart, Diana. Bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij EKEF.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eeen prachtige elegante kaart zeg bedankt voor je deelname aan EKEF

    BeantwoordenVerwijderen