woensdag 4 juli 2012

Schoenen.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van www.elkekaarteenfeestje.nl
Daar was de opdracht een kaart volgens een schets met de optie schoenen. Schoenen zijn voor dames altijd leuk, vandaar dat ik de tekststempel "koester een mooi moment" heb gebruikt.
De stempel is van Magnolia, het meisje is dolgelukkig met haar schoenen. Verder heb ik een bedeltje van een schoen gebruikt, designpapier uit blokjes van de Kruidvat, een stukje lint en een stukje kant. De mallen zijn van MD en crealies en een randpons van de boekenvoordeel. Alles afgewerkt met nog wat hotfixsteentjes.


 Ik ben weer benieuwd naar de reacties en lees deze weer graag.





4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje diaan.
    Mooi geheel.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana, via Elke Kaart een Feestje ben ik op je blog terecht gekomen en heb even lekker rondgeneusd. Wat maak je mooie dingen, leuk. Vind ook die ene kaart met die skateboarder top, net alsof die uit je kaart springt. Ik ben meteen maar volger bij je geworden zodat ik vaak van je creaties kan genieten.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een erg leuke kaart geworden Diana!! Zo mooi gedaan!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart in lekker frisse kleurtjes.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen