maandag 25 juni 2012

dieren die mensendingen doen

Voor de challenge van www.elkekaarteenfeestje.nl heb ik dit bellenblaas doosje gemaakt.
Toen ik er mee bezig was dacht ik, jammer dat de kids al zo groot zijn dit zou een leuke traktatie op school of voor een kinderfeestje geweest zijn.
Ik heb een stempel van Penny Black gebruikt en die in twee delen op mijn ontwerp gebruikt. Verder wat verschillende malletjes en ponsen gebruikt, hotfixsteentjes, stempels, een stukje lint en mica en tot slot natuurlijk gevuld met een echte bellenblaas.
 Nou eens kijken wie ik hier een plezier mee kan doen.
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden, ik lees de berichtjes altijd weer graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart, vind het knap om te belleblazen en hartjes te voorschijn komen hihihi.
    Heel leuk gedaan om zo`n kaart te maken met een potje belleblaas.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit leuk gedaan Diana héél apart groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Diaan.
    'k Heb pas geleden de kast opgeruimd en ook nog bellenblazen tegengekomen, staan nog op mijn nachtkastje.
    Wie weet kan ik ze toch nog eens gebruiken. Had ik die toffeedoos gemaakt voor een juf van Stephan, vergeet ik een foto te maken.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen