maandag 18 juni 2012

wij brulden voor oranje !!!!!!

Voor de challenge van www.elkekaarteenfeestje.nl heb ik dit zakdoekdoosje gemaakt. Ik vond het heel moeilijk om iets vrolijks te maken, omdat ik na de eerste wedstrijd al geen goed gevoel meer had. Vandaar dat ik dit heb gemaakt. Voor de echte voetbalfan wel hard nodig denk ik.
De stempel is van Magnolia, ze ligt bedenkelijk te kijken wat ze hier nu van moet vinden.
Het designpapier is uit wat blokjes van de kruidvat en het uni papier uit een set papier van de action.
Verder wat opgevrolijkt met wat bloemetjes ed, gemaakt met diverse mallen en ponsen en aangevuld met hotfixsteentjes en een bedeltje. Dan nog een stempel met een speciale tekst en eentje met mijn naam, zodat ik kan laten zien dat ik dit zelf heb gemaakt als ik het kado geef.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik ben er wel tevreden over.
Ik lees weer graag jullie reacties.

5 opmerkingen:

  1. wat leuk! vind de kleuren heel mooi bij elkaar, terwijl je daar normaal niet zo makkelijk voor zou kiezen.
    Ziet er echt heel leuk uit mam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg goede vondst er zijn er inderdaad wel heel veel die hierom gehuild hebben. het was natuurlijk ook om te huilen zo dramatisch slecht als het was.
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben ik blij je weer eens te treffen in blogland Diana, ik dacht al dat je ermee gestopt was of dat er iets anders aan de hand was maar gelukkig niet. Goed idee zo'n zakdoekendoosje hadden we allemaal nodig na die bud wedstrijden van Nederland prachtig gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Diaan, lekker vrolijke kleur heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een leuke draai aan gegeven en een gezellig zakdoekboekje gemaakt.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen