maandag 16 juli 2012

ZOMER

Als we buiten kijken lijkt het er niet erg op. Maar voor de challenge van elkekaarteenfeestje.nl heb ik een kaartje gemaakt in het zomer thema.
Onze kids dachten vroeger direct aan ijs als de zomer begon, dus vandaar mijn magnolia afdrukje met een ijsje. Verder heb ik mijn nieuwe mallen gebruikt van de boekenvoordeel, wat bloemetjes van de kruidvat ponsen, vlindertjes van een mal van MD, letters van de double do mallen, een stukje lint, een bedeltje van de zon natuurlijk en een tekststempel. Verder alles weer afgewerkt met wat hotfix-steentjes. Het papier komt uit een blokje van de action, wat moeten we zonder de action. Ik vind de kleuren ook wel mooi bij elkaar passen, echt zomers.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en ik lees weer met plezier de reacties.

6 opmerkingen:

  1. Oooh wat een heerlijk zomers kaartje!! Zo leuk gedaan!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Diana je hebt hem heel leuk gemaakt de bloemetjes zijn ook heel lief, je hebt Tilda mooi gekleurd.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi mam,
    ziet er super uit!
    die mal met dat lint is echt heel leuk! ik ga van de week ook ff kijken... wil ik ook ;P

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een schitterend kaartje geworden Diana.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige zomerse kaart.
    Mmmm lekker zo'n ijsje, laat de zomer nu maar komen.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Diaan,

    Wat een leuk zomers kaartje. Ik had deze even gemist.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen