woensdag 18 juli 2012

Peuters en kleuters

Hallo allemaal, hier een nieuw kaartje van mij. Ik heb dit kaartje gemaakt voor de challenge van
www.elkekaarteenfeestje.nl daar was de opdracht peuters en kleuters.
Toen ik deze afdruk zag, dacht ik direct "die moet het worden". Ik vind deze typisch voor de kleuterpuberteit en heel sprekend.
Ik heb de afdruk ingekleurd met softpotloden en verder mallen gebruikt, designpapier uit een blokje van de Kruidvat, een bedeltje, een tekststempel en natuurlijk weer mijn favoriete hotfix-steentjes.
Ik vind de kleuren heel leuk bij elkaar, al zou ik oranje en rood zelf nooit zo maar bij elkaar gebruiken. In het designpapier zag ik dat het goed kon, en ik vind hem zelf heel leuk geworden.





Ik ben benieuwd wat jullie er deze keer van vinden, ik lees de reacties weer graag.
Bedankt voor de reacties op mijn vorige creaties.

10 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden hè?
    Ik had hem natuurlijk al in het echie gezien.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gedaan.
    Mooi afdrukje en tekst heb je ervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke kaart Diana de kleuren vind ik ook prachtig, je hebt helemaal gelijk hij is héél leuk geworden
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha hij is geweldig Diana, ik vind deze stempel ook zo leuk, heb ik ook maar nog niet gebruikt. Schitterend hoe ze staat te schreeuwen. Je kaart is super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart. En dan deze digi.... Helemaal mooi!
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige digi heb je gebruikt op je vrolijk gekleurde kaart.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje en wat een super schattig plaatje :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oma's lieve schat heeft een fijn eigen willetje, wat een fleurig geheel! Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje!

    Creatieve groetjes,

    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke tekst bij deze geweldige digi. De peuterpuberteit straalt ervan af.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen