vrijdag 12 oktober 2012

Jij verdient een knuffel.

Hallo allemaal,'hier weer een berichtje van mij. Ik heb een kaart gemaakt voor de uitdaging van
www.elkekaarteenfeestje.nl. Hier is de uitdaging "jij verdient een knuffel".
Ik had eerst een stempel met een knuffel, maar zag toen deze er tussen zitten en vind deze helemaal leuk. Ik vind hem ook wel heel toepasselijk. De stempels van Mo Manning vind ik sowieso heel leuk.
De stempel is ingekleurd met soft-potloden en verder heb ik wat mallen, ponzen, een tekststempel en natuurlijk mijn hotfixsteentjes gebruikt. De kleurtjes vind ik ook wel erg mooi kleuren samen.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en lees dan mijn berichtjes ook weer graag.
Tot de volgende keer en ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten.

Groetjes Diana

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, Diaan.
    Je vorige kaartje is ook mooi, die had ik even gemist denk ik.

    Groetjes en tot morgen,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi mam,
    ziet er lekker winters uit... heel leuk! stempels van Mo Manning zijn stuk voor stuk allemaal zo mooi.
    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt Diana,leuk stempeltje met die eskimo's.mooie kleuren ,het is een prachtige kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is die leuk geworden Diana en Mo Manning wat zijn al die digi's schitterend hé. Je hebt een schitterend kaartje gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel lief en schattig kaartje gemaakt.
    De stempel is heel mooi.
    Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.
    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen