zaterdag 20 oktober 2012

Kerstlantaarn

Hallo allemaal,
deze keer heb ik een kerstlantaarn gemaakt. Ik had de mal pas gekocht en heb even uitgeprobeerd om er een echte lantaarn mee te maken. Ik heb de mal 4 keer uit gestanst en deze in elkaar geplakt.
Daarna heb ik hem versierd met een magnolia en wat geponste bloemen en takjes. De bloemen zijn gemaakt met een crealie en de tak met een mal van MD. Verder heb ik er nog wat hotfixsteentjes opgeplakt. Ik vind hem wel goed gelukt voor de eerste keer, al probeer ik de volgende keer ook iets te verzinnen om de zijkanten aan elkaar te plakken, dat  is volgens mij nog mooier.
Ik wil met deze creatie meedoen met de uitdaging van www.elkekaarteenfeestje.nl ,
daar moet je een kersthanger maken. Dus bij deze.




Ik heb alle vier de kanten versierd met een kerstroos en de voorkant met een takje, kerstroos en een magnolia.
Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties en hoop dat jullie hem leuk vinden.
Alvast bedankt voor jullie reacties en tot de volgende keer.
Groetjes Diana


7 opmerkingen:

  1. Oh wauw Diana wat ziet dit er gaaf uit zeg, ik vind het geweldig om te zien, wat een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig lantaantje! Leuk versierd met dat Magnoliaatje, de takjes en de bloemen.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit schattig Diana,leuk het lantaarntje,die kan je heerlijk in je eigen boom hangen, wat is dit leuk zeg.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig lantaarntje! leuk om hem zo in het klein te zien.
    Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super wat een mooi lantaarntje!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen