maandag 24 september 2012

Herfst

Hallo allemaal,
hier weer een kaartje van mij. Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge van www.elkekaarteenfeestje.nl Daar is het thema HERFST, als ik nu naar buiten kijk helemaal waar.
Het regent en stormt hier, dus echt weer om te freubelen. Ik had eerst niet zo veel inspiratie, tot ik het plaatje met de paddenstoelen zag. Als ik onze pup uitlaat, zie ik er heel veel. Dus daarom dit plaatje maar gebruikt en nu eens geen stempelafdrukje. Verder wat mallen, kant en klare bloemetjes, een bedeltje van een slak en natuurlijk weer wat hotfixsteentjes. Wat kleuren betreft is het wel helemaal mijn kleur. Ik vind deze combinatie erg mooi en koop ook mijn bloemen in deze tijd in deze kleuren.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik lees de reacties weer met veel plezier.
Groetjes Diana

7 opmerkingen:

  1. Hallo Diana, het is al weer een poosje geleden dat we iets van je gezien hebben,maar deze kaart mag er zijn hoor,wat heb je die prachtig gemaakt,ook zo schattig dat bedel slakje,je kaart is héél mooi
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi herfstkaartje, leuk met de tekst erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt Diana. Super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en wat een mooie herfstkleuren heb je gebruikt.
    Bedankt voor het mee doen bij ekeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig zoals je het bedeltje hebt geplaatst. Mooie kleuren ook voor dit herfstkaartje.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren en paddestoelen.
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen