zondag 26 augustus 2012

Jij bent oliFANTASTISCH

Hallo allemaal,

voor de challenge van www.elkekaarteenfeestje.nl heb ik deze kaart gemaakt.
De opdracht waseen kaart of project met de tekst: Jij bent oliFANTASTISCH .
Ik ben gisteren met Erna naar de beurs in Den Bosch geweest en toen ik deze stempel zag, was ik verkocht. Ik vond hem zo leuk. Daarom ben ik vanmiddag maar aan de slag gegaan, het was weer om te freubelen. Ik heb wat mallen gebruikt, designpapier uit een blokje van de kruidvat en de tekst heb ik met de pc gemaakt. De stempel is ingekleurd met gewone softpotloden. En alles is natuurlijk weer compleet met wat hotfixsteentjes.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik vind de stempel echt geweldig. die zal ik vast nog vaak gaan gebruiken. Ik lees jullie berichtjes weer heel graag.

9 opmerkingen:

  1. Wat een super lief stempeltje en wat een mooie kleuren heb je gebruikt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, wat een lief stempeltje, Diana! Leuk kaartje heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,
    wat is tie leuk! Toch wel een hele leuke stempel...
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach gossie Diana wat een lieverdje en zo mooi ingekleurd,dat je de stempel geweldig vind dat kan ik me best voorstellen hij is zo cute
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is schitterend geworden Diana, heel erg mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is zeker een heel lief stempeltje, Diaan.
    Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
    Hebben jullie het naar je zin gehad op de beurs?
    Hoor het nog wel.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart is het geworden.
    Het stempeltje is super schattig.
    Bedankt om mee te doen met EKEF.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhh....wat zoet!! Super lief stempeltje en een heel gezellig kaartje.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief......
    Echt een schatje van een afdrukje.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen