donderdag 9 augustus 2012

TAART !!!

Hallo allemaal.
Voor de challenge van www.elkekaarteenfeestje.nl heb ik een kaart gefreubeld met een sketch en het thema TAART. Ik heb vanmiddag samen met onze dochter gefreubeld, het was weer gezellig.
Ze zijn wel heel verschillend, dat is wel leuk om te zien.
Ik heb een magnolia-afdrukje gebruikt, designpapier, een tekststempel, een stukje lint, mallen en ponsen en natuurlijk wat hotfixsteentjes en een bedeltje. Het designpapier is weer van de action en van een blokje van de kruidvat.De kaart is een groene blinkende kaart, maar dat is op de foto jammer genoeg slecht te zien.Hij weerspiegelt een beetje.
Ik vond het een hele leuke opdracht en heb er met plezier aan gefreubeld.


Ik lees weer graag jullie berichtjes en natuurlijk weer bedankt voor de vorige reacties.


9 opmerkingen:

  1. Vrolijk kaartje, Diaan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik zie je kaartje goed genoeg hoor Diana, ik vind hem super geworden en wat gezellig om zo samen met je dochter te knutselen.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker te weten een super kaart Diana ,je hebt alles heel goed met elkaar gecombineerd.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, leuke uitwerking van de schets en wat een leuk toepasselijk stempelafdrukje.
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi mam,
    het was inderdaad weer gezellig!
    vind je kaart heel leuk. Lekker druk, daar hou ik van ;P
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige leuk Magnoliaatje heb je gebruikt op deze vrolijke taart ehh... kaart ;)))

    Gezellig dat je meedoet aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net de kaart van Erna bewonderd, deze is ook al zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!! Stempel en papiertjes passen perfect bij elkaar.Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Taart!!! Ik ben dol op taart:-) Mooie kaart is het geworden Diana! Bedankt voor je deelname deze week bij Elke kaart een feestje.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen