zondag 19 februari 2012

jij bent mijn teddybeer.......

Deze keer een kaartje voor de challenge van www.elkekaarteenfeestje.nl
De opdracht was een kaartje met een teddybeer en eventueel ook de tekst :
JIJ BENT MIJN TEDDYBEER.
Ik heb deze keer een houten stempel gebruikt en designpapier van een blokje van de action. Ook heb ik wat MD mallen gebruikt en een ponsje van de Kruidvat.
Ik vond het een leuke opdracht en hoop dat jullie hem mooi vinden.

Fijn weekend en wie weet tot de volgende keer.
Ik wil mijn volgers bedanken voor hun reacties.

8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje heel mooi gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow mam, hij is echt heel leuk geworden!
    Apart die kleurencombinatie, ziet er echt heel leuk uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en lieve kaart, Diana!
    Mooie kleuren heb je hiervoor gebruikt.
    Leuk dat je meedoet met de Elke Kaart een Feestje uitdaging!
    Wil je nog de link erbij plaatsen?
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat een super lief kaartje!
    Dat ziet er snoezig uit!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super schattig kaartje!
    Dank je wel voor het mee doen met EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart heb je gemaakt.Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen