maandag 27 februari 2012

deurhanger

Deze deurhanger heb ik gemaakt voor de challenge van www.elkekaarteenfeestje.nl
Ik wilde eerst de standaard deurhanger als model gebruiken, maar vond dit toch toepasselijker.
Ik heb het tasje gemaakt van designkarton uit een blok van de Aldi. De stempel is van magnolia en die heb ik ingekleurd met soft-kleurpotloden. De mallen zijn van MD en crealies. Verder heb ik het afgewerkt met wat hotfixsteentjes en bedeltjes.
Ik heb er lang over nagedacht maar ben uiteindelijk wel tevreden met het resultaat.

Ik ben benieuwd wat anderen er van vinden.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie deurhanger heb je gemaakt Diana groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden, Diaan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha! kunnen we deze voortaan aan de deur hangen als we naar Dietvorst gaan!
    en vervolgens die van mij om thuis te freubelen :p
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hebben we niet voor niks ons best gedaan!! Is over nagedacht natuurlijk.
      xx

      Verwijderen
  4. wat is tie leuk Diana!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke deurhanger heb je gemaakt zeg.
    Heel erg leukdat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen