maandag 27 februari 2012

autodrop doosje gepimpt

Voor de challenge van www.itsamagnoliachallenge.blogspot.com heb ik dit autodrop-doosje gepimpt.
Onze jongste zoon is 2 weken geleden geslaagd voor zijn rijbewijs en kreeg toen van de vriendin van zijn broer een doosje autodrop. Toen ik de opdracht van deze challenge zag, kreeg ik meteen dit idee.
Ik heb voor de buitenkant van het doosje designkarton uit een blok van de action gebruikt en natuurlijk die leuke autostempel en stoere Edwin van Magnolia als stempel. Verder heb ik een tekst-stempel van MD gebruikt en voor de versiering nog wat hotfixsteentjes en een bedeltje. Ik heb het wat rustig gelaten, ik vind bloemetjes ed niet zo stoer voor een jongen.

Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.

5 opmerkingen:

  1. wat leuk!!!
    dat papier is echt geweldig! zullen we morgen nog een middagje vrij maken? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken de stempel, die heb je bij mij ingekleurt.
    Hij is wel leuk geworden zeg.
    Mooi papier zit er in die blokken.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk ,wat je al niet met een doosje kan doen het ziet er schattig uit.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk gedaan hoor

    bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk doosje! Leuk om kado te doen. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen