maandag 5 maart 2012

happiness is homemade

Dit was de uitdaging deze week bij www.elkekaarteenfeestje.nl
Als ik bij vrienden koffie of thee ga drinken vind ik het altijd leuk om een zelfgemaakt bloemstukje mee te nemen, vandaar deze creatie met het bloemstukje in de kleuren van de opdracht.
Ik heb er een kaartje aangehangen in deze kleuren, de mallen zijn van MD en het papier is uit een blok van de Aldi. Verder heb ik natuurlijk weer een magnolia-stempel gebruikt, ik blijf ze leuk vinden. Tenslotte nog een hotfixsteentje geplakt voor de afwerking. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.


7 opmerkingen:

  1. Een leuk stukje Diaan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit stukje leuk gemaakt Diana super
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitvoering van onze uitdaging! Het labeltje is er ook perfect bij. Super.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er ontzettend leuk uit, mooi hoor!!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke creatie zeg!!
    Gezellig dat je met ons meedoet!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig cadeautje zo mag je ook weleens bij mij op bezoek komen haha! Erg mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creatie,ziet er ontzettend leuk uit.
    En een mooie stempel.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen