dinsdag 6 maart 2012

groetjes

ik heb deze kaart gemaakt voor 2 challenges, namelijk die van www.magnoliacardchallenge.blogspot.com  en www.dutchcardlovers.blogspot.com.
de opdracht bij deze was bij magnoliacardchallenge dat je uit een bingokaart 3 dingen moest gebruiken, ik heb voor punch/dies , flowers en ribbon gekozen.
Bij dutchcardlovers was het thema VLINDERS.
Ik heb deze gecombineerd omdat ik het bij allebei de challenges vond passen.
Ik vond het allebei een leuke opdracht en dit is het geworden.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

9 opmerkingen:

  1. Lief en mooi kaartje! Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey diana
    wat een leuke kaart apart die kleuren bijelkaar.
    bedankt voor het mee doen aan onze challenge.
    groetjes alice van http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Diana, mooie vlinders zie ik op je kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd zeg. Mooi dat roze/blauw. Zie je niet zoveel. Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje zeg de kleurtjes zijn ook heel lief groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een vrolijk kaartje, Diaan.
    Leuke vlinderrand ook.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superlief kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gemaakt mooie kleuren. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een vrolijke kaart geworden, prachtig. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen