woensdag 11 april 2012

tasjes

Hallo,

das al weer lang geleden. Ik heb het erg druk gehad de laatste tijd en ben daarom ook blij dat ik gestopt ben met werken. Als afscheidscadeautje voor mijn collegaatje heb ik een tasje gemaakt, gevuld met paaseitjes. Ze vond het erg leuk. Ook voor mijn ouders heb ik zo'n tasje gemaakt, gevuld met droptoffees want die mogen geen chocolade. Dit tasje heb ik ze met pasen gegeven. Ik hoop dat ik de komende tijd weer wat meer tijd krijg om te freubelen, want ik heb het wel gemist. Gezellig samen met Erna, als zij ook vrij is. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden en Sjanie, nog bedankt voor het patroontje.








2 opmerkingen:

  1. Hoi Diaan,

    Alsjeblieft hoor!!
    Je hebt er leuke tasjes van gemaakt.
    Hopelijk zien we je nu weer meer langs komen in blogland, nu je weer wat meer tijd hebt.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik heb je inderdaad gemist in blogland Diana en bij Erna is het ook al zo stil en nu je bent gestopt met werken zien we misschien meer creaties van je. Ik vind dat je de tasjes héél leuk gemaakt hebt,wat een super leuk idee om dat cadeau te geven groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen